the art of swimming
by patryk fejfer

GRAFIK AQUA AEROBIK

Zajęcia dla osób początkujących, rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem w wodzie. Trening ten oswoi cię z nowym środowiskiem i pozwoli „wyczuć” wodę. Kładziemy szczególny nacisk na naukę techniki oraz odpowiednie wyprowadzenie ruchów. Zajęcia prowadzone są w średnim tempie, dzięki czemu możesz szczególnie skupić się na prawidłowości wykonywania ćwiczeń. Trening polecany jest osobom początkującym, kobietom w ciąży (po konsultacji z lekarzem), seniorom, osobom po urazach (po konsultacji z lekarzem). Celem treningu, poza poznaniem środowiska wodnego, jest poprawa ruchomości w stawach, zwiększenie kondycji fizycznej, wzmocnienie ciała i nauka odpowiedniej koordynacji ruchowej.

trening skoncentrowany na praktykowaniu prawidłowej postawy ciała i wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa i rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w każdym wieku.

Zajęcia o średniej intensywności, dla osób średniozaawansowanych oraz tych, którzy już zaadaptowali się w wodzie. Zajęcia TBC wzmacniają całe ciało i są prowadzone w szybszymi tempie. Ćwiczenia z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu zwiększającego opór wody, np. makaron, hantle. Celem zajęć jest spalenie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie całego ciała, zwiększenie wytrzymałości i poprawa koordynacji ruchowej. Dzięki treningowi zwiększysz ruchomość w stawach i poprawisz swoje samopoczucie.

Trening interwałowy w wodzie o wysokiej intensywności, w szybkim tempie. Zajęcia prowadzone są naprzemiennie z wysoką i średnią intensywnością. Trening zawiera 10 rund, w trakcie których uczestnik stara się zrobić jak największa ilość powtórzeń. Ćwiczenia angażują wszystkie partie mięśniowe naprzemiennie. Celem treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę kondycji i wytrzymałości.

Trening zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych. Zajęcia prowadzone są w średnim tempie, w głównej mierze skupiają się na dolnych partiach ciała. Celem treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie nóg, pośladków i mięśni łydek, poprawa kondycji i wzmocnienie ciała.

opis wkrótce

FORMULARZ ZAPISU NA ZAJĘCIA AQUA AEROBIKU

Rezerwacje zajęć należy odwołać do 3h przed zajęciami wysyłając smsa na nr 798298398 bądź maila na adres rezerwacja@swim-art.pl.

 

W przypadku nie odwołania rezerwacji zajęć wszystkie przyszłe rezerwacje przepadają.

 

Rezerwację należy odebrać do 10 minut przed początkiem zajęć.

 

MULTISPORT - dopłata do 1 zajęć wynosi 5 zł

 

MEDICOVER SPORT - dopłata do 1 zajęć wynosi 10 zł

 

STAŁA REZERWACJA DO 06.2024:

  • oznacza rezerwację miejsca na cały sezon
  • nieobecność należy zgłosić do 3h przed zajęciami
  • nie trzeba płacić za cały rok z góry, karnety wykupujemy co miesiąc

 

 

Imię *
Nazwisko *
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Termin zajęć *
Rodzaj rezerwacji *
Uwagi